ID: 4893
Accountmanager/commercieel medewerker binnendienst
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever verkoopt wereldwijd op inventieve wijze diverse tuinproducten aan groothandels en retailbedrijven, o.a. bloembollen, vast planten, zaden, decoratiematerialen en hardwareproducten zoals schepjes, etc. Er heerst een hardwerkende en gezellige sfeer binnen de organisatie.
Functieomschrijving
Jij bent verantwoordelijk als accountmanager/commercieel medewerker binnendienst voor het category management van de klant. Hierbij werk je nauw samen met de salesmanager. Je maakt klantgespecialiseerde verkooppresentaties voor het aankomende seizoen. Je werkt proactief mee aan het ontwikkelen van nieuwe producten, verpakkingen en promoties. Jij bent het visitekaartje van onze opdrachtgever, want jij behoudt en optimaliseert het hoge serviceniveau naar de klanten toe. Je volgt het ordertraject nauwlettend binnen de organisatie en zorgt voor een correcte en tijdige informatieverstrekking naar de afdelingen binnen het bedrijf. Je vindt het leuk om regelmatig bij klanten in het buitenland (voornamelijk Engeland) op bezoek te gaan.
Functie-eisen
Je hebt minimaal hbo denk- en werkniveau, aangevuld met meerdere jaren relevante commerciële werkervaring. Omdat je in een internationale omgeving komt te werken is een uitstekende beheersing van de Engelse taal een must. Het is een pre als je nog een tweede vreemde taal vloeiend beheerst, bij voorkeur de Franse taal! Jij kunt daarnaast goed overweg met de programma's uit het MS Office pakket (voornamelijk Word, Excel en Powerpoint). Het is belangrijk dat je zowel zelfstandig als in teamverband kunt werken. Daarnaast ben je stressbestendig, nauwkeurig en sta je stevig in je schoenen. Je beschikt over sociale en communicatieve vaardigheden en bent administratief zeer goed onderlegd. Verder verwachten we van jou dat je inventief, proactief en flexibel bent. Je bent een echte duizendpoot en kunt gelijktijdig meerdere processen en procedures managen waarin je prioriteiten weet te stellen. Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit, want in de drukke tijd ben je bereid over te werken om de deadlines te halen.
Arbeidsvoorwaarden
Het gaat om fulltime met uitzicht op vast dienstverband. Na een gedegen inwerkperiode ga je zelfstandig aan het werk. De standaard werktijden zijn van 8:30 tot 17:00 uur maar dit eventueel flexibel in te delen.
Onze opdrachtgever verkoopt wereldwijd op inventieve wijze diverse tuinproducten aan groothandels en retailbedrijven, o.a. bloembollen, vast planten, zaden, decoratiematerialen en hardwareproducten zoals schepjes, etc. Er heerst een hardwerkende en gezellige sfeer binnen de organisatie.
Functieomschrijving
Jij bent verantwoordelijk als accountmanager/commercieel medewerker binnendienst voor het category management van de klant. Hierbij werk je nauw samen met de salesmanager. Je maakt klantgespecialiseerde verkooppresentaties voor het aankomende seizoen. Je werkt proactief mee aan het ontwikkelen van nieuwe producten, verpakkingen en promoties. Jij bent het visitekaartje van onze opdrachtgever, want jij behoudt en optimaliseert het hoge serviceniveau naar de klanten toe. Je volgt het ordertraject nauwlettend binnen de organisatie en zorgt voor een correcte en tijdige informatieverstrekking naar de afdelingen binnen het bedrijf. Je vindt het leuk om regelmatig bij klanten in het buitenland (voornamelijk Engeland) op bezoek te gaan.
Functie-eisen
Je hebt minimaal hbo denk- en werkniveau, aangevuld met meerdere jaren relevante commerciële werkervaring. Omdat je in een internationale omgeving komt te werken is een uitstekende beheersing van de Engelse taal een must. Het is een pre als je nog een tweede vreemde taal vloeiend beheerst, bij voorkeur de Franse taal! Jij kunt daarnaast goed overweg met de programma's uit het MS Office pakket (voornamelijk Word, Excel en Powerpoint). Het is belangrijk dat je zowel zelfstandig als in teamverband kunt werken. Daarnaast ben je stressbestendig, nauwkeurig en sta je stevig in je schoenen. Je beschikt over sociale en communicatieve vaardigheden en bent administratief zeer goed onderlegd. Verder verwachten we van jou dat je inventief, proactief en flexibel bent. Je bent een echte duizendpoot en kunt gelijktijdig meerdere processen en procedures managen waarin je prioriteiten weet te stellen. Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit, want in de drukke tijd ben je bereid over te werken om de deadlines te halen.
Arbeidsvoorwaarden
Het gaat om fulltime met uitzicht op vast dienstverband. Na een gedegen inwerkperiode ga je zelfstandig aan het werk. De standaard werktijden zijn van 8:30 tot 17:00 uur maar dit eventueel flexibel in te delen.