ID: 9236
Administratief medewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een onderwijsinstelling in Den Haag.
Functieomschrijving
Procesuitvoering en logistieke ondersteuning:De administratief medewerker wacht de uitdagende taak om de beroepspraktijkvormingsovereenkomsten aan te maken, te versturen en te zorgen dat de door alle partijen ondertekende exemplaren retour worden verkregen en gearchiveerd. Alsmede het uitvoering geven aan de uit deze procedure voortvloeiende taken.Controle en behandeling inkomende stukken:toetst binnengekomen stukken op volledigheid, vraagt de ontbrekende stukken op en voegt op eigen initiatief informatie toe ten behoeve van afhandeling;fungeert hierbij als eerste aanspreekpunt;prioriteert binnengekomen post, bepaalt naar wie het doorgezonden moet worden en geeft desgewenst de inhoud kort weer.Invoeren in geautomatiseerd systeem:zelfstandig invoeren van administratieve gegevens in een geautomatiseerd systeem.Controle werkzaamheden:bewaken van de voortgang en afdoening van lopende zaken.Administratief-organisatorische ondersteuning: opbergen en opzoeken van archiefstukken;beheert zelfstandig een (digitaal) archief;aanleggen en bijhouden van werk- en studentendossiers;aan de hand van aanwijzingen opstellen van eenvoudige mails;verwerken van standaardformulieren;afhandelen van eenvoudige vragen van klanten en doorverwijzen naar de juiste functionaris;uitdraaien van rapportages;versturen van mailingen en informatiemiddelen. Informatieverstrekking:verstrekken van informatie over in te vullen formulieren, de administratieve (behandel)procedure en de stand van zaken.
Functie-eisen
Wij vragen van jou:minimaal afgeronde mbo opleiding op niveau 3 of 4 (administratieve richting);bij voorkeur minstens 3 jaar relevante werkervaring;kennis van het beroepenveld binnen de zorg;vaktechnische kennis van administratieve procedures en de administratieve organisatie;analyseren, plannen en organiseren vormen uw 'tweede natuur';ook onder tijdsdruk behoudt u een klantgerichte en flexibele instelling;pro-actieve en accurate werkhouding;uitstekende vaardigheden om efficiënt te werken met Office applicaties (Excel, Word en Outlook);goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal;grote affiniteit om goed te kunnen samenwerken en overleggen binnen een klein team.
Arbeidsvoorwaarden
Een tijdelijke vacature voor de duur van ongeveer 4 weken. De vacature is voor de periode per direct voor ongeveer 4 weken in afwachting van reguliere werving.
Onze opdrachtgever is een onderwijsinstelling in Den Haag.
Functieomschrijving
Procesuitvoering en logistieke ondersteuning:De administratief medewerker wacht de uitdagende taak om de beroepspraktijkvormingsovereenkomsten aan te maken, te versturen en te zorgen dat de door alle partijen ondertekende exemplaren retour worden verkregen en gearchiveerd. Alsmede het uitvoering geven aan de uit deze procedure voortvloeiende taken.Controle en behandeling inkomende stukken:toetst binnengekomen stukken op volledigheid, vraagt de ontbrekende stukken op en voegt op eigen initiatief informatie toe ten behoeve van afhandeling;fungeert hierbij als eerste aanspreekpunt;prioriteert binnengekomen post, bepaalt naar wie het doorgezonden moet worden en geeft desgewenst de inhoud kort weer.Invoeren in geautomatiseerd systeem:zelfstandig invoeren van administratieve gegevens in een geautomatiseerd systeem.Controle werkzaamheden:bewaken van de voortgang en afdoening van lopende zaken.Administratief-organisatorische ondersteuning: opbergen en opzoeken van archiefstukken;beheert zelfstandig een (digitaal) archief;aanleggen en bijhouden van werk- en studentendossiers;aan de hand van aanwijzingen opstellen van eenvoudige mails;verwerken van standaardformulieren;afhandelen van eenvoudige vragen van klanten en doorverwijzen naar de juiste functionaris;uitdraaien van rapportages;versturen van mailingen en informatiemiddelen. Informatieverstrekking:verstrekken van informatie over in te vullen formulieren, de administratieve (behandel)procedure en de stand van zaken.
Functie-eisen
Wij vragen van jou:minimaal afgeronde mbo opleiding op niveau 3 of 4 (administratieve richting);bij voorkeur minstens 3 jaar relevante werkervaring;kennis van het beroepenveld binnen de zorg;vaktechnische kennis van administratieve procedures en de administratieve organisatie;analyseren, plannen en organiseren vormen uw 'tweede natuur';ook onder tijdsdruk behoudt u een klantgerichte en flexibele instelling;pro-actieve en accurate werkhouding;uitstekende vaardigheden om efficiënt te werken met Office applicaties (Excel, Word en Outlook);goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal;grote affiniteit om goed te kunnen samenwerken en overleggen binnen een klein team.
Arbeidsvoorwaarden
Een tijdelijke vacature voor de duur van ongeveer 4 weken. De vacature is voor de periode per direct voor ongeveer 4 weken in afwachting van reguliere werving.