ID: 11295
Front- en backoffice medewerker GGZ
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Dit bedrijf is een kleinschalige praktijk voor ambulante geestelijke gezondheidszorg (ggz). Wij bieden behandeling en begeleiding aan kinderen, jeugd en volwassenen. De praktijk is opgericht in 2008 en heeft sindsdien een snelle groei en ontwikkeling doorgemaakt. Met een breed aanbod (alles onder een dak) en de combinatie van zorg aan kinderen, jeugd en volwassenen, beschikken we over multidisciplinaire expertise op het gebied van relatie, gezins- en opvoedingsproblematiek. Ons uitgangspunt daarbij is: een gezin, een plan. Deze kwaliteiten hebben de praktijk in korte tijd tot een regionaal herkenbare ggz-aanbieder gemaakt.
Functieomschrijving
Je regelt de vergaderruimtes en faciliteiten; Je ontvangt cliënten; Je bereidt het spreekuur voor, maakt vervolgafspraken en handelt zaken af Je zorgt voor mondelinge (telefonische) informatiewisseling; Je verzorgt de dossiervorming en het dossierbeheer; Je beheert de agendas van meerdere hulpverleners; Voorbereiden en notuleren van diverse vergaderingen; Het uitvoeren van baliewerkzaamheden; Bijhouden van voorraad kantoorartikelen; Zelfstandig verzorgen en uitwerken van correspondentie (brieven, mails, notities en rapporten) Verwerken en bewaken van dagelijkse in- en uitgaande post; Bewaakt de juiste voortgang binnen de diverse administratieve processen.
Functie-eisen
Wij vragen van jou:- Je hebt een MBO opleiding administratie of secretaresse; - Je hebt enkele jaren werkervaring als secretaresse; - Je bent bekend met medische terminologie; - Je hebt ervaring binnen een GGZ praktijk- Je kunt goed overweg met de programmas van MS Office; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
Arbeidsvoorwaarden
- Een leuke afwisselende job in een leuk team van ongeveer 10 personeelsleden- Een marktconform salaris, ongeveer €14,- per uur- Goede arbeidsvoorwaarden
Dit bedrijf is een kleinschalige praktijk voor ambulante geestelijke gezondheidszorg (ggz). Wij bieden behandeling en begeleiding aan kinderen, jeugd en volwassenen. De praktijk is opgericht in 2008 en heeft sindsdien een snelle groei en ontwikkeling doorgemaakt. Met een breed aanbod (alles onder een dak) en de combinatie van zorg aan kinderen, jeugd en volwassenen, beschikken we over multidisciplinaire expertise op het gebied van relatie, gezins- en opvoedingsproblematiek. Ons uitgangspunt daarbij is: een gezin, een plan. Deze kwaliteiten hebben de praktijk in korte tijd tot een regionaal herkenbare ggz-aanbieder gemaakt.
Functieomschrijving
Je regelt de vergaderruimtes en faciliteiten; Je ontvangt cliënten; Je bereidt het spreekuur voor, maakt vervolgafspraken en handelt zaken af Je zorgt voor mondelinge (telefonische) informatiewisseling; Je verzorgt de dossiervorming en het dossierbeheer; Je beheert de agendas van meerdere hulpverleners; Voorbereiden en notuleren van diverse vergaderingen; Het uitvoeren van baliewerkzaamheden; Bijhouden van voorraad kantoorartikelen; Zelfstandig verzorgen en uitwerken van correspondentie (brieven, mails, notities en rapporten) Verwerken en bewaken van dagelijkse in- en uitgaande post; Bewaakt de juiste voortgang binnen de diverse administratieve processen.
Functie-eisen
Wij vragen van jou:- Je hebt een MBO opleiding administratie of secretaresse; - Je hebt enkele jaren werkervaring als secretaresse; - Je bent bekend met medische terminologie; - Je hebt ervaring binnen een GGZ praktijk- Je kunt goed overweg met de programmas van MS Office; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
Arbeidsvoorwaarden
- Een leuke afwisselende job in een leuk team van ongeveer 10 personeelsleden- Een marktconform salaris, ongeveer €14,- per uur- Goede arbeidsvoorwaarden