ID: 9506
Advertentie ID: #9506 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Medewerker Customer Service | Commercieel Binnendienst |...
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in Life Science producten.
Functieomschrijving
De functie van Customer Service medewerker is een veelomvattende binnendienst functie.
Je verricht de volgende commerciële werkzaamheden:
- Aannemen, behandelen en schriftelijk vastleggen van klantvragen/problemen;
- In het kader van customer service het schriftelijk en telefonisch corresponderen met klanten en leveranciers aangaande prijzen, levertijden, technische vragen en andere productinformatie;-
- Het maken van offertes;
- Verstrekte prijzen, levertijden en andere informatie verwerken;
- Het bijwerken en up-to-date houden van het klantenbestand en leveranciersbestand;
- Het aanmaken, controleren, bevestigen, vervolgen en verwerken van verkooporders.;
- Het aanmaken, controleren, bevestigen, vervolgen en verwerken van inkooporders.
Functie-eisen
- Je hebt een relevante opleiding op MBO niveau, eventueel met aanvullende relevante ervaring(en);
- Je hebt kennis en vaardigheid in het gebruik van computers en systemen (o.a. Excel, Accountview);
- Je spreekt de Nederlandse en Engelse taal goed (Frans is een pre);
- Je hebt ervaring met orderadministratie en verkoop binnendienst;
- Je bent creatief, hebt analytisch vermogen en commercieel inzicht;
- Je bent een extrovert persoon, daadkrachtig en erg doortastend.
Arbeidsvoorwaarden
Het gaat om een structurele, fulltime functie. Werkzaamheden worden verrichten tussen 08.00 17.30 uur. De organisatie is in ontwikkeling en is sterk groeiend. Je komt te werken binnen een hecht team.
Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in Life Science producten.
Functieomschrijving
De functie van Customer Service medewerker is een veelomvattende binnendienst functie.
Je verricht de volgende commerciële werkzaamheden:
- Aannemen, behandelen en schriftelijk vastleggen van klantvragen/problemen;
- In het kader van customer service het schriftelijk en telefonisch corresponderen met klanten en leveranciers aangaande prijzen, levertijden, technische vragen en andere productinformatie;-
- Het maken van offertes;
- Verstrekte prijzen, levertijden en andere informatie verwerken;
- Het bijwerken en up-to-date houden van het klantenbestand en leveranciersbestand;
- Het aanmaken, controleren, bevestigen, vervolgen en verwerken van verkooporders.;
- Het aanmaken, controleren, bevestigen, vervolgen en verwerken van inkooporders.
Functie-eisen
- Je hebt een relevante opleiding op MBO niveau, eventueel met aanvullende relevante ervaring(en);
- Je hebt kennis en vaardigheid in het gebruik van computers en systemen (o.a. Excel, Accountview);
- Je spreekt de Nederlandse en Engelse taal goed (Frans is een pre);
- Je hebt ervaring met orderadministratie en verkoop binnendienst;
- Je bent creatief, hebt analytisch vermogen en commercieel inzicht;
- Je bent een extrovert persoon, daadkrachtig en erg doortastend.
Arbeidsvoorwaarden
Het gaat om een structurele, fulltime functie. Werkzaamheden worden verrichten tussen 08.00 17.30 uur. De organisatie is in ontwikkeling en is sterk groeiend. Je komt te werken binnen een hecht team.