ID: 8113
Medewerker klantenservice
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
Voor Meerlanden in Rijsenhout (nabij Hoofddorp) zoeken wij vanaf 1 mei tot half oktober 2018 een medewerker klantenservice in verband met vakanties op de afdeling. Het betreft een functie voor 16 tot 24 uur per week, volgens een rooster. De werktijden zijn 8.30 - 17.00 uur.
De locatie is met de auto uitstekend te bereiken en er is volop parkeergelegenheid. Indien je met het openbaar vervoer reist is het vanaf station Hoofddorp 10 minuten fietsen.
Wat doet Meerlanden:
Meerlanden is vanuit negen locaties actief op het vlak van afvalinzameling, beheer en onderhoud van openbare ruimte (o.a. groenonderhoud, straatreiniging en rioleringswerkzaamheden), verwerking van afval tot nieuwe grondstoffen en energie, beheer milieustraten, marktbeheer en business park management.
Als partner van 9 gemeenten en 4.000 bedrijven werkt Meerlanden aan een schone en duurzame leef- en werkomgeving. Meerlanden bouwt aan een samenleving met gesloten kringlopen (100% recycling) en initieert duurzame energieprojecten in de regio. Zo produceert Meerlanden zelf groene energie uit gft-afval.
Wat doet jouw afdeling:
De afdeling Publieksinformatie waar jij komt te werken is het eerste aanspreekpunt voor de inwoners van alle gemeenten waarvoor Meerlanden haar diensten verricht. De afdeling beantwoordt alle vragen (telefonisch en schriftelijk via mail en social media) met betrekking tot het ophalen van (grof-)vuil, ongediertebestrijding, containerwisselingen en eventuele klachten en zorgt voor de verdere interne aansturing van de afhandeling van (aan)vragen. De afdeling Publieksinformatie fungeert als het visitekaartje van Meerlanden richting de burger en moet het voorbeeld van klantgerichtheid zijn binnen de organisatie.
Werkzaamheden:
- Telefonisch en schriftelijk beantwoorden van vragen
- Diverse administratieve taken
Ideale kandidaat:
- MBO werk- en denkniveau
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
- Prettige telefoonstem
- Goede computervaardigheden en het gelijktijdig kunnen werken binnen verschillende applicaties
- Ervaring in een soortgelijke functie is een pré
- In ieder geval flexibel beschikbaar, 16 tot 24 uur per week. Het aantal uren verschilt per week.
- Bij voorkeur heb je geen vakantieplannen in deze periode
Heb je interesse? Reageer dan snel via de "solliciteer" button!
Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad. Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.
Voor Meerlanden in Rijsenhout (nabij Hoofddorp) zoeken wij vanaf 1 mei tot half oktober 2018 een medewerker klantenservice in verband met vakanties op de afdeling. Het betreft een functie voor 16 tot 24 uur per week, volgens een rooster. De werktijden zijn 8.30 - 17.00 uur.
De locatie is met de auto uitstekend te bereiken en er is volop parkeergelegenheid. Indien je met het openbaar vervoer reist is het vanaf station Hoofddorp 10 minuten fietsen.
Wat doet Meerlanden:
Meerlanden is vanuit negen locaties actief op het vlak van afvalinzameling, beheer en onderhoud van openbare ruimte (o.a. groenonderhoud, straatreiniging en rioleringswerkzaamheden), verwerking van afval tot nieuwe grondstoffen en energie, beheer milieustraten, marktbeheer en business park management.
Als partner van 9 gemeenten en 4.000 bedrijven werkt Meerlanden aan een schone en duurzame leef- en werkomgeving. Meerlanden bouwt aan een samenleving met gesloten kringlopen (100% recycling) en initieert duurzame energieprojecten in de regio. Zo produceert Meerlanden zelf groene energie uit gft-afval.
Wat doet jouw afdeling:
De afdeling Publieksinformatie waar jij komt te werken is het eerste aanspreekpunt voor de inwoners van alle gemeenten waarvoor Meerlanden haar diensten verricht. De afdeling beantwoordt alle vragen (telefonisch en schriftelijk via mail en social media) met betrekking tot het ophalen van (grof-)vuil, ongediertebestrijding, containerwisselingen en eventuele klachten en zorgt voor de verdere interne aansturing van de afhandeling van (aan)vragen. De afdeling Publieksinformatie fungeert als het visitekaartje van Meerlanden richting de burger en moet het voorbeeld van klantgerichtheid zijn binnen de organisatie.
Werkzaamheden:
- Telefonisch en schriftelijk beantwoorden van vragen
- Diverse administratieve taken
Ideale kandidaat:
- MBO werk- en denkniveau
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
- Prettige telefoonstem
- Goede computervaardigheden en het gelijktijdig kunnen werken binnen verschillende applicaties
- Ervaring in een soortgelijke functie is een pré
- In ieder geval flexibel beschikbaar, 16 tot 24 uur per week. Het aantal uren verschilt per week.
- Bij voorkeur heb je geen vakantieplannen in deze periode
Heb je interesse? Reageer dan snel via de "solliciteer" button!
Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad. Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.